Vragen stellen

Vragen stellen

De meest gestelde vragen

Kan ik mijn reservering nog annuleren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je vakantie niet gaat zoals je wilt. Als je bij ons gereserveerd hebt kun je dat 6 weken van te voren kosteloos doen. Je kunt in veel gevallen een beroep doen op je reisverzekering. Vergeet deze niet na te kijken of af te sluiten.

Wat gebeurt er als wij de reservering annuleren?

Het kan natuur ook voorkomen dat er bij ons iets onverwachts gebeurt, waardoor wij genoodzaakt zijn om je boeking te annuleren. In dat geval krijg je uiteraard je geld terug als je dat van tevoren hebt betaald.

Is onze hond welkom?

We hebben zelf een hond en een kat in en rond om huis lopen. We stellen het zeer op prijs als hun woongenot niet wordt verstoord. In sommige gevallen mogen honden op bezoek komen met hun baasje. We verwachten dat de honden sociaal zijn opgevoed en niet agressief zijn en niet blaffen naar andere honden, katten, voertuigen, vreemde geluiden of mensen. Het kan soms voorkomen als we zien dat de visite hond achter onze kat aan rent we vragen om de hond aan te lijnen en in de schaduw een plekje krijgt.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Je kunt je reservering alleen schriftelijk doen. Op die manier heb je iets op papier en kun je hier ook mee naar je verzekering mocht je daar een beroep op willen doen als dat nodig is.

Wat gebeurt er als een gast iets beschadigd in de chambres d'hôtes??

Een ongelukje kan altijd voorkomen en is meestal niet leuk. Mochten er kosten zijn, dan worden deze aan de gast in rekening gebracht. Dit wordt dan ook schriftelijk vastgelegd en daarmee kan de gast mee naar de verzekering om hiermee te kunnen declareren.

Betaal ik nog extra toeristenbelasting?

We berekenen € 1,25 p.p.p.d. toeristenbelasting.

Zijn er nog andere vragen? Stel ze gerust.